تصویر خیال

عمومی . فیلتر شکن . کد تقلب بازی و غیره.....

تصویر خیال

عمومی . فیلتر شکن . کد تقلب بازی و غیره.....

در رئیس جای هیچ‌کس خالی نبود

 

بازیگر فیلم « رئیس » گفت: دراین فیلم جای هیچ کس خالی نبود. از لحاظ بازی فیلم « رئیس » چیزی کم ندارد. حتی کیفیت بازیگری در این فیلم نسبت به کارهای قبلی سازنده‌اش، بیشتر هم است. به نظرم فیلم « رئیس » جای خوب و درستی ایستاده است.
پولاد کیمیایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تجربه ام در کار بازیگری بیشتر شده و از این جهت درحال پیشرفت هستم و همینطور کار کردن با پدرم، باعث شده تا سرعت کسب تجربه در من بیشتر شود.
وی افزود: در این مدت نقش‌هایی را که بازی کردم، فوق‌العاده دوست داشتم. بعد از فیلم «حکم» بود که دوستان نسبت به حضور من در آن فیلم ابراز لطف داشتند و به من انرژی مثبت دادند. بعد از این فیلم خیلی تشویق شدم که این باعث شد دراین کار هم با نیرو وانرژی بیشتری کارکنم.
این بازیگر ادامه داد: به هر حال من درحال پیدا کردن خود درسینما هستم و این جایگاه را به وسیله ژانر و کاراکترهایی که نزدیک به شخصیتم هستند خیلی راحت‌تر دراین سال‌ها پیدا کردم.
پولاد کیمیایی در این زمینه که حضور موفق در کارهای اخیر خود را تا چه حد مدیون مسعود کیمیایی است، گفت: به هرجهت، به دلیل اینکه سینما را با مسعود کیمیایی شناختم، درنهایت همه چیز را از او یاد گرفتم. نوع نگاهم به سینما و ژانری را که کارمی کنم ، درسینمای او پیدا کردم و مدیونش هستم. البته من برای دستیابی به این موقعیت خیلی زحمت کشیدم، بلکه خود را به او ثابت کردم و این یکی از افتخاراتم است که من خود را به سینمایش تحمیل نکردم، بلکه توانایی‌ام را ثابت کردم. من ازسن کم شروع کردم و الان به جایی رسیده‌ام می‌توانم بگویم درگوشه ای ازسینمایش بازی کنم و به زندگی بپردازم. همکاری با مسعود کیمیایی برایم یک قوت قلب است و از این بابت خیلی خوشحالم.
خیلی‌ها معتقدند "حکم" نسبت به "رئیس" فیلم موفق‌تری بود، اما "پولاد کیمیایی" معتقد است: فکر می‌کنم "رئیس" خیلی سرراست‌تر ارتباط برقرار می‌کند و درقصه گویی، روان‌تر است. "حکم" در نوع ساختارش کمی لکنت داشت و "رئیس" را با "حکم" قابل مقایسه نمی‌بینم و فکرمی‌کنم به‌خصوص قهرمان‌ها و تقابل نسل‌ها در"رئیس" جاافتاده‌تر است و "رئیس" فیلم کامل‌تری درنوع خود است.
وی درمورد دیده شدن بهتر کار خود در "حکم" گفت: البته من هم "حکم" را خیلی دوست داشتم، شخصیتی خاص که جزو بهترین کارهای من است؛ ولی اگر کلیت فیلم را درنظر بگیریم، فکر می‌کنم "رئیس" یک فیلم موفق‌تر است، به دلیل اینکه حرف خود را روان‌تر می‌گوید.
این بازیگر همچنین به فارس گفت: در "رئیس" جای هیچ کس خالی نبود. به نظرم از لحاظ بازی فیلم "رئیس" چیزی کم ندارد. حتی کیفیت بازیگری در این فیلم نسبت به کارهای قبلی پدر، بیشتر هم است. بازی خسرو شکیبایی مثل همیشه درخشان است. بازی داریوش ارجمند هم همینطور. بازی‌های لعیا زنگنه و مهناز افشارهم خیلی خوب است و همه اینها در کنار هم، درست قرار گرفته‌اند. به نظرم فیلم "رئیس" جای خوب و درستی ایستاده است.
وی درباره کار تازه‌اش، سریال "سفر به تاریکی" گفت: تجربه بازی در سریال "سفر به تاریکی" به دلیل درک بیشتر فضای کار برایم بسیار لذت‌بخش بود. اصولا تجربه بازی در سریال از جنسی است که در سینما به راحتی حاصل نمی‌شود. با هم زندگی کردن و باهم کارکردن در این مدت، تجربه بسیار لذت بخش و در عین حال جالبی بود که این امکان را برای درک فضای بیشتر کار در اختیار من می‌گذاشت. از دیگر ویژگی‌های کار در سریال این است که زمان بیشتری برای معرفی یک شخصیت در اختیار بازیگر قرار می‌گیرد که این زمان، در سینما بسیار فشرده است و همین موضوع باعث شد که تجربه کار در سریال برایم دلنشین‌تر شود. در کل فکر می‌کنم "سفر به تاریکی" کاملا متفاوت با دیگر سریال‌هایی است که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود.
وی درپایان گفت: هشت قسمت از این سریال در ترکیه می‌گذرد که نود درصد فیلمبرداری این بخش به پایان رسیده است و از این هشت قسمت، سایر بخش‌ها که شامل لوکیشن‌های داخلی است، در تهران بازسازی خواهد شد و پس از حضور در این قسمت‌ها، بازی من در سریال "سفر به تاریکی" به پایان می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد